Ett tips!


http://imagesa.ciao.com/ise/images/products/normal/070/product-509070.jpg
Nu är vi hemma och hon börjar äta så smått :)
Inga mängder, men lite. Hon har varit relativt pigg & lekt.
Diareé har dem fortfarande båda två!
Ser inte något slut på det.

Men till en annan sak som du kanske har stenkoll på (?), men det hade inte jag.
Kanske finns det fler sådana som jag, därför vill jag skriva om det.
En sköterska berättade för mig att man kan få ut pengar på försäkringen när man måste ligga över med barnen! Had einte den blekaste faktiskt.
Jag betalar en massa varje månad, men har aldrig utnyttjat eller tagit ut några pengar.
Men idag ringde jag (innan det trillar bort igen) och vips så skulle de betala ut ca 1000:- redan idag!
Tänk om jag vetat det alla gånger jag legat inne med Ängla & hennes förkylningsastma.
Hade hjälpt till alla mediciner som vi behövde till henne då.
Men men.. Nu vet jag!
Och du med!
Pengarna kommer att gå till...... BLÖJOR! (Det går ju åt en del just nu...)

Kommentarer
Postat av: Therese

Tänkte på när du skrev att du legat inne med Ängla. Man kan anmäla i efterhand också, tror att de flesta försäkringsbolag har det så. Är ju värt att kolla upp kanske, dumt att gå miste om pengar man har rätt till.

2010-02-02 @ 22:43:30
Postat av: Anna-Karin

Skönt att ni är hemma! Hoppas diareen släpper snart.. Jo då det med försäkringsbolag är knepigt och det vill till att kommma i håg sånt när man har sjuka barn som man är orolig för. Har ni fått lika mycket snö som vi? En metet ligger utanför våran trapp och väntar på att skottas bort..

kram

2010-02-03 @ 09:28:42
Postat av: Anna S

Jätte fin blogg! är allt bra med dig?

2010-02-03 @ 10:57:56
URL: http://thereseannas.blogg.se/
Postat av: Malin

Skönt att veta att ni är hemma, och att hon börjat äta lite.. kanske på rätt väg? Det vänder säkert snart!! Kram på er!!

2010-02-03 @ 12:26:04
Postat av: Marie

Kolla ifall du inte kan göra det i efterhand. Om ni legat inne så finns det ju dok i journalerna!

Pengarna är inte allt men ibland kan dom vara till stor tröst. Kanske att göra något som piggar upp hela familjen när ni blivit friska!

Ha det gott!

2010-02-03 @ 21:12:09
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0