Expressen

Så var circusen i gång!

Expressen

Jag vill förtydliga att det inte är varken Stina (låtskrivaren) eller gruppen Sarek som stämt låtskrivarna.
Det är Sareks första skivdirektör/han som äger rättigheterna till låten som dragit o gång detta.
Dock löjligt av låtskrivarna att säga att dom aldrig hört Vinterland eftersom dom var med & arbetade med oss på den plattan.
Vi vill inte bli inblandade i något bråk alls!

Vi önskar tjejerna all lycka i finalen oavsätt om den är lik Vinterland eller inte!

Kommentarer
Postat av: Q

"Dock löjligt av låtskrivarna att säga att dom aldrig hört Vinterland eftersom dom var med & arbetade med oss på den plattan."



"Vi vill inte bli inblandade i något bråk alls!"



Ta inte ställning då! Har lysstnat på båda, ackorden liknar varandra men inte melodin. Och ackord har man minsann inga rättigheter för.

2010-02-21 @ 12:23:55
Postat av: Lars

Det var i alla fall inga referenser till att Sarek skulle vara missnöjda. Tur att ingen lyckades dra ur Stina något citat.

2010-02-21 @ 14:08:35
Postat av: Olle

Aftonbladet har förstås en bild på Zara och Jessica för att illustrera "skandalen".

2010-02-21 @ 21:27:40
Postat av: Zara

Olle: ja visst är det snällt. Båda tidningarna oxå! Vi i sarek har inte sagt ett ljud om ngn stämning. Men med bild på mig och Jessica tror hela svenska folket att det är vi som ska stämma dem. på köpet får vi en massa elaka kommentarer. Vi har inte ens bett om detta. Dom kunde lagt in en bild på honom ist! Detta är de negativa med kvällspressen.

All lycka till timoteij i Globen!

2010-02-21 @ 23:50:05
Postat av: Lars

Zara: Jag tror att de flesta som läser artikeln inser att detta sker över era huvuden. Det finns knappast någon som tror att allt som står i tidningarna är sant.

Angående trista kommentarer så tror jag att det är internettroll som tycker att elakheter är hur lustigt som helst. Skapar virus bara för att förstöra andras datorer, o.s.v.

2010-02-22 @ 14:38:21
Postat av: Mikael

Hej =)

jag tycker ni/sarek borde ställa upp i melodifestivalen igen. jag har gillar er enda sedan ni var med första gången :)

2010-02-25 @ 23:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0