Nya bud..

Även fast doktorn säger att man ska vara orolig så blir man det...

Läkaren skulle ringa mig i förmiddags, men när klockan blev 18 och jag inte hört något ringde jag.
Det visade sig att dom slarvat bort vårt tele nummer & vi finns ju inte med på Eniro.
Läkaren ringde upp mig nu vid 19 tiden..
Han hade krävt ett blodprov av Vilda för att se om det fanns bakterier i blodet.
Lite onödigt hade han ändå känt, men ville utesluta vilket jag tycker är toppen!
Nu visade det sig att Vilda hade just det!
Labbet håller just nu på att odlar om de kommer från huden (det räcker att det kommer med en liten microbit för att det ska ge utslag) eller om hon faktiskt har bakterier i blodet.
Vi blev inte utskrivna utan måste avvakta till i morgon då provresultaten är klara.
Men läkaren trodde absolut inte att det var bakterier i blodet, men jag är ändå orolig.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Önskar att ni blir friska snart! Snart, snart är våren här och då vänder alla eländessjukdomar förhoppningsvis. Första året är värst för små barn. Liten, klen tröst kanske, men det ligger ändå något i det.

Styrka o kramar till er Zara!

/

G

2010-02-03 @ 20:48:50
Postat av: karin

Klart man blir orolig när det gäller ens barn.

Bra att de kollar.

Kram Karin

2010-02-03 @ 21:05:39
Postat av: mio

Under mina behandlingsperioder av cellgifter fick jag bakterier i blodet men efter de lagt in mig och satt in penicillin var jag redan bättre efter några dagar. Så det löser läkarna galant om Vilda skulle ha det!

2010-02-04 @ 08:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0