Ond cirkel...

Egentligen vill jag inte klaga, men jag måste..
Jag måste kunna få avreagera mig någonstans!
Det är fortfarande fruktansvårt tungt här hemma.
Vilda mår bra igen, hon äter & sover som hon ska. Orkar kanske inte leka lika långa stunder, men överlag helt ok!
Älvin däremot!
Han skriker & gnäller HELA dagarna.
Vi bär & bär & bär.
Han vill inte äta efter kl 17:30. Då är det stopp. Raparna kommer, han får magknip.
Vill inte ligga i sängen, utan bara i famnen. Hela kvällen & nära hela natten.
Detta betyder att vi inte får ngn egen tid någon gång!
Det tär på mig.
Varje kväll får jag huvudvärk & magont (katarr).
Mycket beror nog på att vi haft det tufft i över 3 veckor nu!
Jag fixar inte att vara själv på dagarna just nu vilket innebär att Emils jobb kommer i kläm.
Han har en hel musikal att översätta!
Funderar på att åka hem till mamma om det inte blir bättre.
Då kan Emil jobba ostört i en vecka & jag kan i alla fall få lite hjälp.
Just nu känns det som vi aldrig ska komma ur denna onda cirkel.
Men som sagt, detta är en piss i nilen av vad man kan råka ut för...

Något roligt är i alla fall att båda barnen kan sitta nu :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Förstår att det är tungt! Kom hem till Kbg vecka 7 då! Är ledig ons, torsdag då. Hoppas han mår bättre snart

kram

2010-02-09 @ 21:10:56
Postat av: Malin

Åh va jobbigt för er! Det skulle ju vem som helst tycka! Får du möjlighet åk hem till din snälla mamma så får du lite miljö ombyte och kanske lite hjälp!

Du vet att det bara är att slå en pling annars.. jag kommer med raggarbilen :)

Hälsa!! kramar till er allihop!

2010-02-09 @ 21:35:33
Postat av: mamma/mormor

Min lilla mormors gris.Kom hem ni så ska jag hjäpa er...puss

2010-02-09 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0