Sanna vänner...

0-309180da9f10b2d9375dd0e6b0f50a3c.png

Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått....
Min underbara arbetskamrat och vän M knackade på dörren igår. Mina första ord var: nej, vi e magsjuka här!" :)
Jag vet sa hon, men jag vill bara hjälpa till lite och fram kommer en kasse med blöjor, våtservetter, kex och lite annat smått och gott!
Det var en tanke helt från hjärtat och det kändes! Så gulligt och omtänksamt! Precis sådana gärningar uppskattas hos familjen Sigfridsson/ Kronvall!
Tack M!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Underbart:) Lyckligt lottad är du/ni att ni har så underbara o sanna vänner:) Dem växer inte på träd kan jag jue säga! Glad för er skull Zara, ni om några förtjänar sådana vänner! Hälsa Emil o krama barnen/ Kraaam Åsa

2010-02-05 @ 12:35:11
Postat av: Jenny

Usch jag lider med dig. Vet oxå hur det är då jag själv oxå är emetofob. Min fobi höll på att ta över mitt liv, men jag vägrar. Du är en riktig kämpe.

Härligt att ni har fina vänner som hjälper till!

Massor med Styrke Kramar //Jenny

2010-02-05 @ 13:41:49
URL: http://jennybergqvist.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Gud, vilken underbar vän. En sådan sak blir man ju alldeles varm i hjärtat av. Jag har aldrig fått något så spontant någon gång. På måndag, när jag fyller år, ska jag gå ut och köpa en bukett tulpaner åt mig själv. Det är min absoluta favoritblomma.



KRAMAR I MASSOR!



Carina och barnen

2010-02-05 @ 14:02:48
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: marica

Å vad gulligt! Verkligen underbart! Krya på er!

2010-02-05 @ 18:12:57
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är det skönt med sanna vänner!!! Underbar tanke..ha det gott!!!

2010-02-05 @ 19:05:18
Postat av: M

Tack, det var så lite så. Det är ni värda. Hoppas allt ordnar sig snart. Bamsekram till er alla. M

2010-02-05 @ 19:33:31
Postat av: Ulrika B

Hon är omtänksam, lilla M! Det finns inte många människor som tänker så mycket på hur andra runt om henne mår, som hon gör. Hoppas ni snart är friska. Min lilla tjej har också kräkts en massa idag, är helt tom i magen. Det gör ont i mamma-hjärtat. Ta hand om er.

2010-02-05 @ 20:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0