Smycken by ZARA

En blogg som ger mig otroligt mycket energi och glädje som nästan beroendeframkallande är Magdalena Graffs blogg.
Jag läser den varje dag, flera gånger dagen.
Klimatet där inne är Kärlek.
Inga elaka kommentarer.
Bara så härligt!

Kände att jag ville ge henne ngt tillbaka, så jag gjorde ett smycke till henne.
Skulle känna mig stolt om en stark kvinna som Magdalena ville bära just mitt smycke.

I dag när jag gick in på hennes blogg hade hon till och med gjort en inlägg om halsbandet.
Hon skrev att hon blev generad & rörd.
Det är inget mot vad jag blev...

Hon gör mig glad varje dag, så jag är glad att jag kunde göra henne glad i alla fall en dag :)



Rundade tags i silver 925

Alla mina smycken finner ni under "Smycken by Zara"
Mail: [email protected]

Kommentarer
Postat av: sanna

hejhej

skickade ett mejl till dig nu

men du har skrivit fel här ovanför va? ;)



ska väl vara @=snabel A, mitt i adressen?



kram sanna

2010-02-15 @ 14:08:50
Postat av: Jeanette

Har också mailat dig ( en beställning:))

Du kommer få mycket att göra:)

"korven" Jeanette ( på bloggen)

2010-02-15 @ 15:07:39
Postat av: zara

alla KORVARNA är så välkomna!

2010-02-15 @ 15:21:55
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Jennie jakobsson

lessen men jag hittar ingen hemsida..snälla hjälp,vill oxå se smycken....kram jennie

2010-02-15 @ 17:47:49
URL: http://mirakelemilia.blogg.se/
Postat av: mio

Jag tycker också om Magdalena! Läste ofta när hon bloggade på bloggfamiljen och blev jätteglad över att du länkat till henne! Smycket du gav henne är jättefint! Kram

2010-02-15 @ 20:09:57
Postat av: Rosa

Så jättefina smycken du gör, var tvungen att gå in här och titta efter att ha läst Magdalenas blogg (som jag också är helt beroende av). Kan man göra en beställning här hos dig? jag älskar halsband med lite längre kedjor och skulle gärna vilja ha ett med min sons namn på, fast han nu har blivit tonåring.

Hoppas höra av dig och lycka till framöver.

Kram Rosa

2010-02-15 @ 21:43:15
Postat av: MA

Kul att se att du verkar vara en trevlig, go' tjej! På HM (precis när du flyttat hit) uppfattades du som en riktigt snorkig diva faktiskt. Men du kanske har blivit äldre och klokare ;)

2010-02-16 @ 13:07:22
Postat av: zara

MA:

Oj, det visste jag inte.

Har aldrig upplevt mig som snorkig eller divig. Har aldrig legar för mig att vara sådan. Trist om man får den uppfattningen av ett snabbt möte. När vi flyttade hit hade vi mycket "ögon" på oss. Och råkar man "missa" någon går snacket direkt. Nä, snorkig, otrevlig eller divig är det sista jag varit eller är. Faktiskt..

2010-02-16 @ 14:00:51
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: milo

Ta inte vid dig Zara, man kan inte vara alla till lags och när man sedan bara skriver MA då finns man inte. Att hoppa på folk och inte stå för vem man är och vad man tycker är så lågt. Denna personen är så låg så jag tror att vi får se upp var vi sätter fötterna så vi inte trampar på MA.Du om någon ZARA är verkligen nära jorden och tänker ibland mer på andra än på dig själv. Vi som känner dig vet vem du är och hoppas du förblir den du är.kram

2010-02-16 @ 14:59:10
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Blir upprörd och arg när någon kallar min vän för snorkig och otrevlig!



Vi uppfattar oftast oss andra så som vi betraktar oss själva!!



Zara du är fantastik, är glad att du öppet låter oss följa ditt vardagsli genom din blogg!



Stor kram till dig från din barndomsvän Emma!!

2010-02-16 @ 17:46:35
Postat av: Johanna

Jag kan även tipsa dig om hennes systers blogg, hon skriver riktigt bra och med sån glädje! Kram

2010-02-16 @ 23:32:59
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0