TACK från Hjärtat!

Jag är så glad att jag har er fina blogg läsare..
Man skriver av sig & får en massa tips & fina ord!
Vad gjorde jag utan bloggen!?
Jag läser ALLA & suger åt mig av det ni skriver, vill att ni ska veta det!
Jag har valt att vara öppen med hur jag känner för saker & ting och jag blir glad när det uppskattas.
Jag märker också då att andra vågar precis som jag berätta hur de egentligen känner.
Visst är det skönt!? Alla har vi motgångar i livet då & då.
Det är viktigt att vi hjälps åt och delar med oss!
Precis så som ni gör!
Tack!
Nu ska vi faktiskt snart åka i väg jag & Emil..
Inte på någon romantisk middag (tyvärr) men på jobb.
Vi ska repa inför kommande konsert i Bromölla.
Får se det som egen tid även om det är jobb.
Jag kommer utanför huset & Färlövs gränser :)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hmmmm...inte så illa pinkat.



Den romantiska middagen kommer så småningom, kanske när ni mest anar det.

2010-02-18 @ 18:03:07
Postat av: Eva.



Hej =)

Vilken fin hemsida du fått till (så TACK till Emil också) och jag ÄLSKAR dina smycken.. jag ska länsa mina spargrisar och kolla alla jackor så jag får råd att beställa iaf en "Tag"..

Vilka söta små troll ni har..



Att få tid till varann när man väl fått sina efterlängtade barn ja det ÄR svårt... men försök göra fina små saker för varann.. lämna ett litet brev,, en lapp, messa gulliga små ord till varann... en liten enkel blomma (jag är en rätt fattig person men en gerberea med nåt grönt tar jag mig råd ibland till han jag dejtar)..

Det är så lite som krävs... man har inte ork med så massa med så små...



Nu ska jag läsa lite mer av din blogg.. Ha det så bra.. Kram från Kiruna

2010-02-18 @ 18:20:22
Postat av: Anna2

Va skönt att ni ska komma ut! Ibland hjälper det lilla..



Jag uppskattar verkligen att du är ärlig och öppen med dina känslor och upplevelser. Jag är precis som dej och berättar gärna, livet är inte alltid en dans på rosor, tvärtom en ganska tuff resa!

Kram

2010-02-18 @ 19:52:13
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: marica

Jag uppskattar oxå att du skriver om hur vardagen är och att alla dagar inte är på topp, du ger mycket av dig själv! Hoppas att ni har haft en bra övniningskväll! Natti!

2010-02-18 @ 22:18:44
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen tack för dina fina ord i min blogg...jag brukar verkligen se ljuset i allt men det har inte varit min vecka precis....och visst är det skit viktigt att man ska vara ärlig mot sina känslor och allt man känner...finns faaan inget liv som är en dans på rosor då ljuger man hihihi jo kanske om man är en bekymmer fri bebis;) Tänker på er och önskar er allt väl krama om familjen. Kramar i massor;=)

2010-02-18 @ 23:27:26
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0