Upplysning..

Anna, en fin blogg läsare påminde mig om en sak som jag har lätt att glömma bort.
Alla de fina kommentarer jag får, var tar jag aldrig upp dem?
Varför är det lättare att ta till sig negativ kritik än positiv?
Nä nu får det bli andra bullar.
Jag ska släppa klumpen jag haft i bröstet hela dagen och läsa allt det fina ni skrivit till mig idag, och alla andra dagar.
Jag tackar er från mitt hjärta!
I,m moving on...

 

http://livsglimtar.files.wordpress.com/2009/06/glad.jpg

 

I dag har produktionsteamet till Skönheten & Odjuret varit här på möte.

Mycket förarbete inför detta projek.

Mycker arbete som inte syns men som är otroligt viktigt.

Ängla var hos Jenney (vår barnflicka förr, dotter till Milo) och bakade kladdkakemuffins & passande nog semlebullar.

Så idag bjöd vi på små söta semlor :)

 

Önskar er en härlig kväll (av det som finns kvar av den)..

Själv ska jag ta hand om en liten kille som vaknade nu och som är tok-ledsen..

Emil vandrar just nu fram åt tillbaka, vilket han gillar.

Förmodligen lilla magen som spökar...

Får nog ringa BVC om råd igen...

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej



Har ni testat sempers magdroppar. Finns på apoteket. Tänkte om barnen fortfarande är dåliga i magen så funkar de jätte bra.

2010-02-16 @ 21:17:20
Postat av: Zara

Anna: Ja, vi har dem men jag har varit dålig på att använda dom..

Ska skärpa mig! :)

2010-02-16 @ 21:28:31
Postat av: Eva&Oliver

Ja skit i de dumma kommentarerna du får, bara fega människor som skriver sånt, små människor som lever på att såra andra människor, blä!

För mig är du en tjej vars blogg jag älskar att följa, och som gör vackra smycken, verkar vara en toppenbra mamma och en tjej jag blir glad över att möta då och då på byn och snacka lite med (även om jag oftast ser ut som ett riktigt blekt vrak, hihi!! Fast jag tror inte du är typen som bryr dig om sånt!) Kram!

2010-02-16 @ 22:10:10
Postat av: Jenny

Gick dem o äta ? ;) haha, Kladdkakemuffinsen antar jag var väldigt kladdiga, Ängla ville inte alls att dem skulle va länge i ugnen så de var bara o lyda !!

2010-02-16 @ 22:16:02
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Anne Li

Ser fram mot att se Skönheten och Odjuret!!

2010-02-17 @ 08:21:29
Postat av: Linda

jag tycker din blogg är helt underbar och läsa! jag läser den varje dag. sen tycker jag det är kul att läsa hur du hanterar vardagen med dina barn, då jag med väntar tvillingar nu och har en dotter sedan innan!

jag tycker din blogg är superbra!

ha en bra dag!

2010-02-17 @ 09:54:25
Postat av: MA

Jag ber om ursäkt om du, pga min kommentar, har haft en klump i bröstet hela dagen. Var verkligen inte min mening att göra dej ledsen, eller dina bloggläsare upprörda... Jag var INTE ute efter att såra dej, och det är INTE min "hobby" att skriva elaka kommentarer på folks bloggar. Varför jag skrev så, var att det verkligen ÄR roligt att läsa att du inte är den tjejen som folk uppfattat dej som (för faktiskt fleeeera år sedan!). Vi har alla blivit äldre, även jag och mina vänner... Vem vet, kanske var det bara avundsjukan som talade (för du är för jäkla snygg, och duktig). Och plussades ihop med det faktum att du förmodligen bara hade en dålig dag på jobbet. Förlåt Zara!

Sen ett tips, eller det kanske du redan vet. Men finns det ingen funktion på denna bloggen där du måste godkänna kommentarerna innan dom läggs ut på bloggen. På det sättet kan du iaf sålla, och det kanske gör mindre ont om alla inte ser vad (vi) elaka människor skriver.

2010-02-17 @ 10:19:50
Postat av: Zara

MA:

Vi gräver ner stridsyxan nu :)

I vissa stadier i livet kan man skaka av sig saker, i vissa stadier inte..

förstår att det inte vara illa ment!

Hoppas du får en fin dag!!

2010-02-17 @ 10:38:00
Postat av: Anna2

Jag kallar mig nu Anna2 så du kan skilja på oss Annor ;) Du är ju bara för söt som skrivit ett inlägg efter att jag skrev till dej! Eller det va pga ngt annat? Jag blev i af glad att du tog det på rätt sätt. Vet med mig själv att man lätt tar åt sig det tråkiga och ventilerar det, trots att man ser det positiva glömmer man ibland ventilera det också!



Kram

2010-02-17 @ 10:48:44
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Zandra

Jag tycker du är grym på alla sätt, världens bästa Zara!!!<3

2010-02-17 @ 15:28:59
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Patricia

Tack för jättefina halsband! Fredrik får sitt i kväll när han kommer hem och han kommer bli jättenöjd! Jag är väldigt dålig på att kommentera på andras bloggar men jag vill bara säga, precis som du själv skrivit, TA ÅT DIG AV ALLT POSITIVT!!!! Du har alltid varit en mysig och ödmjuk person under de åren jag känt dig (vi va väl 10 eller något när vi träffades på tivolit i Karlsborg för första gången, du slet hårt och va riktigt duktig i skolan, du har en jättefin familj med tre supersöta barn, du är och har alltid varit superduktig på att sjunga, du gör jättefina smycken och jag är säker på att du är superduktig på att spela musikal (har ju dock inte sett någon, men det märktes redan när du var pippi i skolan =) )Allt detta och massssa mer ska du vara stolt över!!!!!! Kramar Patricia

2010-02-17 @ 15:34:07
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0