Malmö

Hemma igen!
Vilken härlig dag! Strosa, äta & fika..
Och en del shopping såklart!

Köpte två tunna bomullskoftor på Veromoda. Jag gillar inte stickat men behöver ändå något att slänga över en t-shirt eller något linne.. "Koftan" var i lite oversize modell vilket jag älskar!
Därför slog jag till på både en svart & en vit eftersom dom endast kostade 130:-/st.
Blev även en topp/klänning från H&M med guldpaljetter (kanske kommer att användas i morgon).

Sedan blev det en del till barnen.
Ängla var i stort behov av nya kläder.
En kjol, endel toppar, leggings & lite pyssel.
Body + byxa till Älvin & Vilda
Samt nya mössor till dem.

Tyvärr glömde jag en påse på tåget. Inget av värde, men en sak jag behövde till i morgon.

Precis som en läsare trodde har jag via bloggfamiljen vunnit biljetterna.
Som tack har jag gjort ett armband till Hannah som kommer agera värdinna för dagen.
Hade köpt en liten ask samt påse att lägga det i men just den påsen försvann :(
Hinner nog springa till Åhlens i morgon innan vi ska mötas upp i Malmö.
SKa bli jätte spännande att träffa andra läsare av bloggfamiljen samt se genrepet tillsammans med dem.




Hoppas att hon kommer att tycka om det!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuud va fint armband du gjort till Hannah.Följer hennes blogg med och det känns precis som hennes stil:-)!

2010-02-26 @ 20:48:34
Postat av: zara

anonym: TACK! Ja, har tittat lite vad hon gillar så hoppas...

2010-02-26 @ 21:06:55
Postat av: mamma

Klart att hon kommer tycka om det ,jätte snyggt..puss

2010-02-26 @ 21:19:48
Postat av: Carina Persson

Det är superfint. Klart att hon kommer att tycka om det. Ett sådant skulle jag kunna tänka mig att ha :)



kram

2010-02-26 @ 22:24:56
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Carina Persson

Blev Hannah glad för det fina armbandet?



Kram

2010-02-27 @ 23:51:19
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Johanna

Vilket fint armband och vilken härlig blogg! Önskar dig och familjen en fin helg! Kramar från en Karlskrona-bo

2010-03-12 @ 16:28:52
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0