Smycken by ZARA

JAG HÄLSAR NYA OCH GAMLA KUNDER VÄLKOMNA TILL SMYCKEN BY ZARA!
Jag stansar namn&budskapssmycken främst i silver 925.
Alla mina smycken finner du under kategorin SMYCKEN BY ZARA!
Beställningar gör du till:
[email protected]


Nätt amulett:200:-
Avlånga tags:200:-
Kort kedja:100:-
(silver 925)


Liten tag (i detta fall till en man) 200:-
Silver 925


Armband i silver 925 + mockaband 300:-


4-kanstsstav:300:-
Lång kedja:150:-
(silver 925)


Avlånga tags:200:-/st
Lång kedja:150:-
(silver 925)


Mellan amulett:250:-
Kort kedja:100:-

NYHET:

Snirkligt hjärta i silver 925: 150:-
Barnkedja: 60:-
(Detta smycke har jag gjort till en liten flicka som kämpar mot cancer! Kände att jag ville ge henne detta och jag hoppas att hon tycker om det. Skickade det till hennes mamma idag.)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack Zara för ett jättefint halsband som jag fick på min födelsedag. Jag blev så glad för det.

Sen har jag läst lite om din oro för att någon tror bara för att du är Emils sambo får du roller. Så fungerar det nog inte. Vi har sett dig som Jane och du var toppen. Du sjunger så vackert.Kom ihåg att jantelagen gäller i denna stad. Jag är också inflyttad. Kramar Ingrid

2010-02-12 @ 18:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0