Vilken skräll!!

Bästa delfinalen hittils!
Så måmnga bra framträdanden. Ingen som var dålig, tvårtom.

Känner en otrolig glädje med Timoteij!
Känner igen mig..
Jag var själv i samma ålder. Det var vinna eller försvinna.
Pressen hade skrivit att vi var nervvrak (samma för denna grupp)!

Låten har en tuggumi effekt..
Tjejerna var söta & duktiga!
Grattis!

Även grattis till Darin.
Men riktigt synd att inte Erik Linder gick vidare. Det var en snygg låt.
Tycker han borde tagor Alcazars plats faktiskt.

Ängla höll på tjejerna i Timoteij!
När dom sjöng efter vinsten utbrast hon lyckligt:
"Mamma, dom sjunger som SAREK!"
Faktum är att den har många likheter med vår låt Vinterland från vår 1:a platta.
Men kan man inspirera är det väl bra!
Tycker det är synd att dom inte gjort instrumenten mer framträdande i produktionen.
Eftersom tjejerna faktiskt kan spela sina instrument!

Vilket fall äslakr jag när det blir skrällar, samt nya ansikten i musik Sverige!

http://web.skaraborgsbygden.se/img/Timoteij.jpg
Detta kommer att bli en sommarplåga som i alla fall jag kommer att dansa till :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller inte med tyckte faktiskt inte att dom sjöng bra.Men därimot gillade jag hård rocks tjejerna,Crucified Barbara..resten var kasst..puss

2010-02-20 @ 22:05:57
Postat av: zara

Mamma: Nu är du lite hård. Dom var super duktiga.. Gillade oxå Crucifeid Barbara..

2010-02-20 @ 22:08:08
Postat av: irene

Håller helt med Ängla! Kram Irene

2010-02-20 @ 22:17:49
Postat av: Maria

Hejsan!



Hoppas allt är bra med er.

Undrar bara om bakgrunderna kom fram till dej.



Ha en fortsatt trevlig helg.



Kram Maria

2010-02-20 @ 22:28:07
Postat av: Zara

Maria: förlåt, har glömt svara på mailet. :(

ja dom kom fram och jag repar på rap delen... Blir inte lätt!! Kram

2010-02-20 @ 22:39:40
Postat av: Anna

Tänkte på dig och Sarek när de sjöng. Den var jätte bra.

2010-02-20 @ 22:51:03
Postat av: MO

Håller med Mamma. De var kass, en kopia är aldrig bättre än orginalet Zara.

Crucified Barbara hade en fantastisk röst, skitbra mao.

Men Timotej, var hon förkyld????



Geom eld ´å vatten.....

2010-02-20 @ 22:54:42
Postat av: Olle

Timoteij var jättebra, men man visste inte om det var tjejerna som spelade eller producenten. Jag röstade på Barbara 2 gånger. Första gången jag röstade på ESC i år. Men där var det liksom ingen tvekan om att det var tjejerna i bild som spelade på riktig.



Och som vanligt var pausmusiken bäst... Smurfgubbarna var klockrena!

2010-02-20 @ 23:09:53
URL: http://lubbklubba.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är lugnt :) Ville bara kolla eftersom det strulade lite när jag skulle skicka dom.



Ja det blir lite tungvrickning på rapdelen.



Men det fixar vi :)



Kram

2010-02-21 @ 00:50:24
Postat av: Jossan

GIllade också Timoteij och låten påminde om Sarek men jag tycker ni har mer nyanser i rösterna och det blir mer spännande att lyssna på.



Men "Kom" var helt klart bäst igår, och den e nog bäst hittils delat med Salem al fakir tycker jag :-) !

2010-02-21 @ 07:01:09
URL: http://dekallarmigjossan.blogspot.com
Postat av: carro

Ja jag sa direkt att det va likt Sarek...o inget fel i det -låten va konoooon! Snygga brudar o bra låt = livsfarligt!! :D Många kramar till dej

2010-02-21 @ 08:37:20
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Åsa

Höll på Timoteij, men även Alcazar. Tycker inte alls om Darin!

2010-02-21 @ 11:23:55
Postat av: Maria Bredin

tänkte direkt på er när jag hörde timotej

2010-02-21 @ 11:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0