Då var...

3a84a3e4e799f1f7a0b6167dedea12b0.png

Då var det ny morgon och nys tag! Några tag vet jag inte om det blir här. Barnen är sjuka igen! Vilda har blivit förkyld med feber och Älvin har fått problem med magen.
Igår började han bajsa löst men trodde det var tanden som försöker tränga upp. Han var lite mer gnällig än vanligt. Men i hår kväll la han så unkna rapar så vi höll på att smälla av! 
Han har sovit i natt men kl 7 var vi uppe och bytte första blöjan. Inga rapar ännu. Vilda den lilla tappra ligger på sin filt och leker trots feber.

Och jag själv då?
Ja ni vet säkert?! 
Jag går och känner efter när det är min tur att bli magsjuk... Den som lever får se...

Hoppas ni andra får en frisk skön Tisdag!


Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Lilla Zara, jag vet hur rädd du är för magsjuka och förstår hur jobbigt det är. Jag är rädd för andra saker så jag förstår känslan.



Jag hoppas,och tror, att du klarar dig från det denna gången.



I morgon ska jag till läkare med Linnea. Hon har klagat på huvudvärk ett tag och i går hade hon så ont att hon grät. Och hon säger att hon ser dubbelt och ser gröna streck framför ögonen. Orolig är jag. Hoppas att det "bara" är synen. Hon kanske behöver glasögon, som storebror, mamma och som pappa hade.



Kram till er alla från



Carina och barnen

2010-01-19 @ 13:10:46
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Zandra

Hoppas det små piggar på sig,gullungar!

Längtar att få träffa er alla! :)

KRAMAR

2010-01-19 @ 14:27:46
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0