God morgon...

198b60e2784efb28069df175b3368e93.png

God morgon bloggen! Shit vad trött jag är.. Har inte sovit mycket i natt. Först krånglade Älvin och när han äntligen somnat till vaknade Vilda och gallskrek. Det händer aldrig! Hon brukar sova som en liten gris den damen. Sedan vaknar hon runt 8 och pratar för sig själv en stund. Men inte i natt. Tror hon var hungrig för hon slukade flaskan och somnade om. Men hon hade hunnit väcka Älvin som hade svårt att komma till ro ännu en gång! Sedan hade jag 1mm att sova på och känner mig nu helt mörbultad. Kl ringde 7:30 för idag är det simskola!
Därför började jag dagen med kaffe och kexchoklad! 
Inte bra men ack så gott!
Ibland får man faktiskt synda :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Mums så gott,klart att man måste få synda lite.De gjorde jag igår trots att jag börjat mitt nya liv (för att tappa några kg)..Verkligen tufft när man inte får sova..puss

2010-01-16 @ 10:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0