Idag har...

0-44f1626e89cf97e49692aaba3ef91c8c.png

Idag har jag och Vilda lagat/bakat ungspannkaka med fläsk! Har nog inte ätit de på 100 år tror jag ;) Egentligen borde Emil ha lagat mat idag eftersom ungspannkaka tillhör en av de 3 rätter han kan laga :) ( nu tycker han att jag e skit taskig, men jag talar ju bara sanning :) ).
Men han slapp laga mat idag eftersom han fortfarande e hängig och tagen efter sin kräk period! 
De är rätt kul här hemma för jag intalat mig själv och honom att det är hans katarr som e tillbaka ( eftersom jag absolut inte vill att det ska vara magsjuka). Emil i sin tur inbillar mig och sig själv att det absolut var en bakterie eller magsjuka (eftersom han är livrädd att hans katarr är tillbaka. Han hade de så hör 1-2 ggr i månaden förr!)
Ja så kul har vi det hemma just nu ;)


Kommentarer
Postat av: Therése

Har Du ett bra recept på ugns/fläskpankaka? Jag vill gärna göra det men har inte hittat nåt jag gillar. Jag är osäker på hur tjock smeten ska vara så jag skulle vilja hitta ett recept att utgå ifrån.

2010-01-26 @ 18:04:58
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0