Vad folk säger..

... De flesta påpekar ( som jag sagt innan) oftast att det är dubbelt av allt det jobbiga när dom upptäcker att man har tvillingar. Vad dom inte tänker på är att vi får dubbelt av allt det goda oxå.
♥ Skratt
♥ Blöta pussar
♥ Joller
♥ Och misstänkta miner när vi gör något som dom tycker är lite konstigt ;)
(Se bilden nedan)

Listan kan göras lång..
Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara om vi bara fått en bebis.
Det var ju det här som var menat.
För Ängla har det blivit helt naturligt att vi fick två stycken, hon har ju inte varit med om något annat.
Hon är så fin mot dem (förmosligen till den dagen dom börjar ta hennes grejor!).
Tänk vilken lycka att det blev två till att älska!



Gullungarna tycker att mamma beter sig knepigt :)

Kommentarer
Postat av: SaraS

Så goa!! Men det vet du ju redan:-)

2010-01-08 @ 23:39:21
Postat av: sara

Min kusin och hans fru fick tvillingar idag. eller ja igår då (klockan var visst efter 12 oops) två super fina tjejer fick dom. Dock var det första gången för dom!



kram!

2010-01-09 @ 00:43:12
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gud så söta de är ! Jag väntar nr 2 nu men de såg bara en iallafall på första ultraljudet men vi trodde två ett tag för det blev en konstpaus på 1 minut efter hon sagt där är ett foster ......... ja jag ser bara ett !

2010-01-09 @ 10:13:56
URL: http://dekallarmigjossan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gud vad söta dom är

2010-01-09 @ 11:37:59
Postat av: Zandra

underbar bild!

2010-01-09 @ 14:10:47
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0