Solen skiner idag, bäst att passa på! Sitt...

img_3862 (MMS)

Solen skiner idag, bäst att passa på! Sitter ute med en tidning & kaffe. Samla en massa energi från ljuset. Har känt mig trött och hängig ett tag, som att jag aldrig riktigt kommer igen. Men det är väl så de är att vara småbarnsförälder? Dålig på att blogga också pga det. När barnen lagt sig ordnar jag med det jag inte hunnit under dagen, sedan är det stopp i hjärnkontoret, orkar inte sätta mig vid datan. Undrar hur jag någonsin kommer att orka med mitt liv utan att gå under när jag börjar jobba igen? Känns som att det är på gränsen nu. Vad ska man dra ned på? Städa, tvätta, stryka & laga mat måste man ju göra. Men när ska jag göra det? Kl 20 på kvällen efter en lång arbetsdag när middagen är avklarad, disken är bortjobbad och barnen lagt sig? Då man helst av allt bara vill päsa i soffa. Nä, jag lever nog i nuet ett tag till tror jag.. Annars kanske den inre stressen & oron tar över totalt.. I dag ska jag bara njuta av solen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0