Ängla + Paris= SANT!

I kväll har det målats igen. Utemöblerna behöver ett par drag till.
Det är det enda negativa med vit färg.
Ängla var med mig ute, det var mysigt efterom hon i morgon åker till Paris i fyra nätter.
Det känns i mitt mamma hjärta att lämna i väg henne så länge men jag vet att hon är i trygga händer.
Ängla själv har längtat i ett halv år!
Trodde att hon skulle ha svårt att somna nu ikväll, men ack nej.
Det gick på 5 min.
I morgon ringer kl 5:40, hon blir hämtad 6:30.
Tidig morgon.
Hoppas att hon får en fantastisk resa med många fina upplevelser & minnen att bära med sig i livet!

http://www.frenchtravel.com.au/images/Accommodation/Disneyland/eurodisney_407x300.jpg



Mitt ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh hon kommer få det underbart!!! Vi var där förra veckan o Hanna var lyrisk. Gå in o läs om det om du vill.

Jag vill dit igen :)

ps. Ska du till Pia - Lena?

2010-06-06 @ 15:51:28
URL: http://avantgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0