Härliga dagar!


Älvin & Vilda har fått en liten pool att svalka sig i på trädgården.
Det sysselsatte vi oss med i väntan på kusinerna i Söndags.



Välkomstdrinkar till de vuxna.
Den enda drink jag kan göra ;)
Den tackar jag M för!





I Måndags åkte vi till Torsebrobadet i det underbara sommarvädret!
Älvin & Vilda fick bada för första gången, dem gillade det.
Att bara sitta ned och kolla på allt folk & slicka på överblivna festispaket var också toppen :)
Ängla & Oscar hoppade från hopptornet som är 3 m, nu ska man behöva vara orolig för det med! ;)



I går startade vi dagen med att bege oss till Åhus. Bror med familj & Ängla tog ett dopp i havet, jag var hos tandläkaren. Sedan möttes vi upp vid glassbåten, mums så gott!
På eftermiddagen var vi bjudna hem till Milo på lite grillad hamburgare & lek.
Den gamla skrindan kom fram och blev väldigt poppis bland alla barn.



Matilda drar sina små kusiner.
Älvin har lärt sig att säga HEJ och gjorde det samtidigt som han vinkade varje gång han kom förbi.
Han kan även säga Ängla, mamma, pappa & lampa.
Vilda är mer intresserad av vad djuren säger och kan: Ankan, vovven, kissen, pippifågeln :)



Just nu har Daniel (bror) och hans familj tagit med barnen en stund till badet trots lite sämre väder.
Vi hade trots allt lovat dem att de skulle få bada & hoppa.
I kväll tar dem sin husvagn och kör hem till Skövde igen. Det kommer bli tomt!
Men vi ses i början av Augusti igen!


Kommentarer
Postat av: Harriet Kyolaba

Hej Vännen...tack för dina fina spår som du lämnade vad glad jag blir...Guuuuuuuuuuuuud så söta barnen är och så tora de har blivit sen sist bara känns inte som det var längesen vi såg...Vad roligt att du med ska sjunga...vad blir det för Låt? Min blir "In my Daughters eye" med Martina Mcbride...aldrig hört talas om henne innan men lyssna gärna vilken braaa låt...problemet är bara att jag ska sjunga den Acappella då de kom på låten försent o de känner ingen som kan spela men det blir nog ok Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2010-06-30 @ 21:26:04
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0