Sitter i bilen på väg hem och är helt måll...

img_6807 (MMS)

Sitter i bilen på väg hem och är helt mållös! Har varit på konsert med David Phelps tillsammans med Emil. Maken till sångare har jag aldrig hört! Kan nog lugnt säga att han är en av det bästa sångarna i världen. Han har lekt med rösten i 2 timmar på ett sätt jag aldrig hört någon göra innan. Han behärskar allt! Önskar att alla fick en chans att lyssna till honom någon gång i livet.. Det är en religös tillställning och jag är inte långt ifrån frälst..


Kommentarer
Postat av: A

Godmorgon, tror inte jag har hört David Phelps någon gång. Ha en bra dag

2010-06-22 @ 08:12:59
URL: http://aldreboendesms.blogg.se/
Postat av: Malin

Han är fantastisk! Har hört honom på Youtube.

2010-06-22 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0