Sommar, Sommar, Sommar..

God eftermiddag!
Vilket väder, man njuter i fulla drag.
Men i dag har mitt hjärta bankat några extra slag, magen varit orolig och kroppen har varit skakig.
Det har varit för lite sömn & för mycket av stress.
Kan ju tänkas att vara på resande fot ska vara mindre stressande?
Till viss del är det ju det.
Men det innebär även sena kvällar av packning, planering & tidiga "mornar" när alla ska kläs på i tid, så även jag!
I dag var jag illa tvungen att börja städa de första eftersom brorsan & hans familj kommer på besök i kväll!
Man vill ju att det ska se hyfsat ut, även om jag vet att dem inte bryr sig.
Så dum man är egentligen, hur kommer det inte att se ut bara 15 min efter dem kommer?
Barn som springer ut & in :)
Men då fick dom i alla fall se det städat när dom kom!
:)
Har varit ute endel också faktiskt.
Njutit av de härliga vädret.
Barnen har badat i sin lilla pool, Vilda älskade det Älvin kröp ur efter en stund.
Ängla har varit inne & kollat på RONJA RÖVARDOTTER (köpte den i går) som blev favoriten efter teatern i går.
Själv minns jag att jag var livrädd för den filmen, men Ängla tyckte inte att den var otäck, lite sorgsen i bland dock.
När barnen sovit eftermiddag måste vi nog bege oss till Willys, här gapar det tomt i kyl & frys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0