Trött som en lus är jag efter 2 nätter av ...

img_1536 (MMS)

Trött som en lus är jag efter 2 nätter av dålig sömn. Älvin & Vilda har blivit förkylda (igen!) och har båda vaknat på olika tider för att böka & skrika. I natt kl 2 kom Ängla hem, vilket va underbart men fick avbryta min sömn för att ta emot henne. När jag sedan somnade kom Emil hem från Aerosmith konserten i Norje och berättade att han att han var hemma. Något jag uppskattat att han gör, men återigen fick jag avbryta min sömn. Liten stund efter det vaknade Vilda och var fly förbannad.. Sedan vaknade Älvin kl 5:30 och då är circusen (dagen) i gång! Hade hoppats på lite mer sömn i natt eftersom vi ska på studentfest i kväll. Det är nämligen Milos son Anton som nu ska ut i vuxen världen! Ett stort grattis till dig Anton! Du som alltid tagit så fint (!?) hand om Ängla och nu även de små.. Hoppas att det är uppehåll när ni springer ut! Vi ses i kväll!  (bilden tagen från jennygottfridsson.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Therése

Hälsa Anton och gratulera från hans dryga, tjatiga, stränga och helt knäppa gamla bild- och musikfröken :)

2010-06-11 @ 10:35:19
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: milo

Det var inte uppehåll, ösregnade. Alla hade paraply uppfällda så vi såg inte ett dugg. Det blev ju bättre på kvällen som du vet.

2010-06-13 @ 10:05:30
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0