Det är mycket nu...



Mitt hem kommer nog få se ut som en soptipp ett tag fram över.
Varför?
Jo för jag får så mycket beställningar :)
Det är ju super roligt, men tiden räcker inte till det "tråkiga".
När barnen sover på dagen gör jag smycken.
När barnen lagt sig på kvällen svarar jag på alla mail/beställningar.
Men jag är så glad.
Så glad att mina smycken uppskattas!
Det värmer hela min kropp!
Någon gillar det jag gör!

Men i morgon måste jag städa :)

Älvin har fått en gåstol som han mycket nöjd med..
Så jag kanske kan städa när han är vaken.. Han kan ju numer hänga med morsan!
Vilda hon ålar som en raket överallt.
Hon har idag börjat gå upp i krypställning. Så hon hänger oxå med såklart, men på ett annat sätt.
Älvin gillar inte att ligga allt för länge på golvet & framförallt inte själv!


Kommentarer
Postat av: Eva&Oliver

Vad härligt att Älvin gillar gåstolen! Oliver fick en när han döptes men är inte så glad i den än. Han blir mest arg över att han inte kan stoppa leksakerna framför sig i munnen.

2010-03-02 @ 01:50:33
Postat av: Therese

Hmmm... jag har två kylskåpsmagneter (dock ej upp just nu) med väldigt bra texter...



1. Säg bara NEJ till städning.

2. Rör gärna dammet men vänligen skriv inte i det.



Klart man vill ha fint omkring sig men ibland måste man inse att man inte har 8 armar eller 40 timmar per dygn att tillgå. Städningen kan inte alltid prioriteras först. Och det brukar ju sällan vara nån annan som kommer och städar åt en så man får nog göra det tids nog :)

2010-03-02 @ 13:04:18
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: milo

Oj vad min prins är söt, och han skriker inte utan ler så sött.Charm prinsen Älvin.

2010-03-02 @ 22:05:00
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se en del bra saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-09-24 @ 11:26:17
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0