En vanlig dag hos mig!

God kväll i stugorna!
Hoppas ni haft en bra dag!? Jag har haft en fin dag..
Hunnit stryka tvätt samt hänga två nya maskiner. Även gjort tre-fyra beställningar.
Jag börjar komma i kapp vilket känns skönt.
Vill inte att mina kunder ska behöva vänta så länge.
Har beställt hem lite nyheter från fjärran länder, längtar till de kommer.
Hoppas att det blir lika bra som jag tänkt mig.
Jag älskar att köpa hem nya saker men det kan bli lite dyrt ;)
Om 2 dagar blir Älvin & Vilda 8 månader.
Detta är en underbar tid.
Dom är så lätta att ha att göra med (oftast).
Lägger sig vid 19 tiden och sover till ca 6 på morgonen.
Vi har tid till annat på kvällarna vilket känns otroligt skönt.
Lite tid att samla krafter & energi på.
Nu ska jag snart lägga vår stora tjej.
Helt plötsligt har jag även tid att krypa ned med henne och läsa en bok.
Detta är en tiden jag drömde om när Vilda & Älvin bara var några månader.
Minns ni?
Då när vi var tvungna att vara två hela tiden.
Ängla fick alltid lägga sig själv.
De små bara skrek mest hela tiden om kvällarna.
Samtidigt som det är skönt att dom blir större vill jag att dom är bebisar ett tag till!
Det är så mysigt.
Försöker mysa & njuta för fullt.
Detta är ju våra sista bebisar (ja, det är det verkligen!).
Vill stanna tiden för en stund.
Men varje ålder har ju sin charm, men just nu är det underbart..

Kommentarer
Postat av: jenny

Dem tre finaste barnen i hela världen :)

2010-03-08 @ 22:49:26
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: mormor

Mina gull ungar LÄNGTAR...puss

2010-03-09 @ 08:26:58
Postat av: Malin

Ni har så himla söta fina barn!! :)

2010-03-10 @ 01:19:51
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0