Final

http://www.016.se/Filer/Data/Event/b1000564.jpg

 

Vi skulle ha varit hos Maggan 16.45 för en fördrink.
Men eftersom Emil alltid hittar på något innan som tar tid & står just i duschen (kl 16:54) passar jag på att skriva om finalen! För det har jag ju glömt!!

Finns inte en chans att tippa detta i år. Anna är favorit tippad, det vår Måns förra året. Minns ni besvikelsen? Men hon hamnar säkert i top 3. Själv hejar jag endast på SALEM & PETER JÖBACK!

Anna är inte min typ, men hennes körsångerska är en fin vän från stan. Så det hade varit roligt för hennes skull! Darins låt är toppen tycker jag också förresten.

Nej,. detta blir bara spretigt.. Jag säger så här:

LÅT BÄSTA MAN/KVINNA VINNA!

LYCKA TILL!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej röstar på Anna o Andreas..puss



2010-03-13 @ 18:32:55
Postat av: mamma

Hurra jag hade rätt..puss

2010-03-13 @ 22:16:49
Postat av: Johan R

Såg på pausunderhållningen. De skulle haft Zarek och "Genom eld och vatten" istället för One More Time tycker jag.



/J

2010-03-14 @ 09:54:37
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0