Frågor & Svar

I bland får jag lite frågor. Har personen länkat till sin blogg brukar jag alltid (vid lite tid över) gå in där & svara.
I bland svarar jag driekt i mitt eget kommentarfält, så har du frågat något kan du gå tillbaka och kolla där oxå.
Men här kommer några av de frågor som ställts på senare.
Har jag missat någon, fråga igen så ska du få svar :)



Emsix
om Livet är...:
Hej Zara!
Gud vilken fin jacka han har! :) Vart har du köp den? Åh så söt han e :)

SVAR: Den kommer från H&M och kostar 199:-

Emma om Livet är...:
Är nyfiken hur du och din man träffades:-);kärlek vid första ögonkastet??

SVAR: HÄR kan du läsa om hur vi träffades

Gunilla:
du, vilken snygg logga!!!! Är det en stans?? Skitsnyggt!

SVAR: Nej det är en sån gravyrpenna. Fick den i födelsedagspresent av Emil (juli) men har inte vetat vad jag ska ha den till riktigt innan denna idé väcktes till liv. Finns på Clas Olsson

Carina Persson om Hår & Samtal: Hon är så söt, lilla Ängla. Är det en tröja från Kapp Ahl hon har på sig? Den liknar de tröjor jag köpte till mina flickor för någon vecka sedan.

SVAR: Japp det stämmer. Kappahl 79,50:-

Malin om Barn på jobbet!:
Godmorgon! :) Hur är det med din mage förresten?? Har du kollat upp vad det kan vara?
Kram Malin :)

SVAR: Jag har varit hos läkaren. Men hon ville invänta vad sjukgymnasten säger eftersom hon inte träffat ett fall som mig innan ;). Hon verkade bra & noggrann så vi ska höras nästa vecka igen.


Kommentarer
Postat av: Malin E

FINIS!!! Du passar görbra i dina slingor!

Trevlig helg på er!



Kramar!

2010-03-26 @ 09:48:54
Postat av: Emsix

Tack för svaret, ska genast kolla upp den!

Satan va grann du är Zara! ;)

Trevlig Helg

2010-03-26 @ 10:05:11
Postat av: victoria (matplatsen/bloggfamiljen)

vilken jättefin bild på dig!!!!!!



kram

Postat av: Carina Persson

Så fin du är i håret, Zara. Klär dig jättebra.



Då är det samma tröja som jag köpte åt mina flickor. Varsin svart-vit och en turkos till Emilia och lila till Linnea. Jättefina är de.



Vi hörs via mail sen ang. det jag har här till Ängla.



Kram

2010-03-26 @ 23:03:10
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0