god morgon!

Har äntligen fått sova en hel natt på väldigt, väldigt länge..
känns så skönt.
kanske jag har energi att ta hand om soptippen här hemma...?
Allt bara svämmar över.
Grejor överallt!
Vill ha ordning och reda.
Ängla har sovit hos farmor & farfar i natt.
Förr, när Emil turnerade mycket samt när vi spelade musikal båda två sov hon borta ganska ofta.
Eller ofta & ofta ska jag väl inte säga. Men det hände och det var ok med henne.
Men sedan hon var ca 4 år har hon inte velat. Om det har varit tvunget har det gått bra, men får hon välja vill hon sova hemma..
Men denna vecka har hon tjatat om att hon aldrig får sova borta! (?).
Så i går packade hon ryggsäcken för att sova hos farmor & farfar.
Än har vi inte hört något, så det har nog gått fint...

Kommentarer
Postat av: Lars

Barn klarar sig, de är nyckfulla men bara dem får stimulans så går det bra.

Förresten hade jag nog inte lyssnat på Timotej om inte du skrivit om dem(p.g.a. anklagelserna), nog är det skillnad på dem och Vinterland. Förresten har dem en helt annan sorts framträdande och utstrålning än ni i Sarek har, även om musiken liknar er.

Det enda jag saknar nu är ett dansgolv och någon att dansa med, helst utomhus i solsken, men plikterna kallar.

2010-03-01 @ 10:49:47
Postat av: Zandra

Ett mail är nu skickat till dig. :)

Hon är så fin min favoÄngla!

2010-03-01 @ 14:02:56
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: sara

Hon är så vacker eran Ängla!

2010-03-01 @ 15:09:51
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0