Kl 19...

0b95c36279126d526a5ac543349e24b9.png

Kl 19 åt jag min första mat idag om man bortser från en kanelbulle vi blev bjudna på i kyrkan. Ni som känner mig vet att jag är som Skalman. Utan mat på regelbundna tider blir jag näst intill apatisk! Huvudet slutar funka, huvudvärk, jag blir irriterad, skakig.. I dag fanns det ingen tid att äta på. De tåg jag åkte hade ingen restaurangvagn och när jag kom fram var det rep direkt. Kombinationen av att varit "borta" från gruppen i över 1 år och ingen mat var kanske inte så lyckad!? På repet (när jag inte hunnit bli apatisk) funkade de bra.. Men när själva giget var hade mitt huvud lagt av. Gjorde en del missar men publiken verkadendå nöjd!? Man e ju bara människa. Kyrkan var fullsatt och kören var underbar! Härliga människor!! Nu sitter jag helt slut på tåget. Efter dagens svält har jag nu köpt både chips, bilar & kaffe!! Här ska svullas! ;)
Har du haft en härlig helg!?
I morgon, ny vecka och nya förutsättningar!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Therése

Bara att kränga godsaker! det förtjänar man efter en sån dag.

Sarek var förresten med i Färlöv också idag. Vi var på familjegudstjänst och en av barnkörerna sjöng "Genom eld och vatten" så Bella och jag rockade loss :) Kören hade lite koreografi också så snar tstod även Bella och tecknade med armarna medan hon sjöng!

Trevlig resa hem!

2010-03-28 @ 20:25:51
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej Zara!

Usch nä, utan mat funkar inte jag heller, måste ha mat var femte timme minst!

Vår helg har inte varit den bästa, jag och dottern fick kräksjuka efter att Hampus först hade det.

Men på nåt sjukt sätt har det varit lite mysigt med. Hanna och jag har legat i vår säng hela tiden och kika på film, småpratat och kelat. Sånt som man knappt får tid med i så långa mängder iaf annars.

Nu ligger vi här igen och kikar på Bumbibjörnarna och jag sitter lite med datorn.

Vi är mörbultade, men det känns faktiskt ändå helt ok =)



Ha en bra vecka!

Förresten , ska du till Pia-Lena? Tyvärr kan jag nog inte, får bli en annan gång.



Hej hej!

2010-03-28 @ 21:48:27
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Annika

Pia-Lena skulle ha nåt Tupperware party och sa att hon skulle maila till dig om det.

Hon tänkte att vi kunde ses alla igen hos henne då.



Så det gör hon säkert snart då.

Japp absolut kan vi ses i vår nån dag!

Ha det så bra!

2010-03-28 @ 22:22:53
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Anna från bloggfamiljen

Hej Zara

Hoppas allt är bra med dig. Såg i tidningen att du skulle uppträda här i krokarna. Tyvärr slog jag upp tidningen försent annars skulle jag åkt o lyssnat.

Ha d bäst

Kram Anna

2010-03-30 @ 23:01:21
URL: http://la-familia-loca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0