Lättare..

Visst känns liver lite lättare när solen skiner & Desperate Houswifes har säsongspremiär!?
Det har det i alla fall gjort för mig idag :)
Har hunnit med att stryka tvätten & göre ett par smycken, men vi lever fortfarande i ett bombnedlag!
Men det är ju en dag i morgon också!
Älvin far rundor i hela huset med sin gåstol.
Han älskar det!
Förutom just nu när jag skulle sätta mig ned 5 min, då skriker han!
Är det inte typiskt!?
Köttgrytan står på spisen!
Vilda är inte pigg. Hon har sovit i 2 1/2 timma. Nu har den förkylning som Älvin haft hoppat över på henne.
Hon hostar & har svårt med andningen..
Men hon är glad när hon är vaken!
Söta!
Hoppas ni haft en fin tisdag & får en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag blev faster för andra gången idag, det gjorde min dag till en av dom bästa i mitt liv =)



Hoppas barnen kryar på sig och blir helt friska snart!

2010-03-02 @ 18:03:47
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

Tittar in, brukar läsa din blogg.. men inte gjort mig tillkänna haha!!

Beundrar dig och din styrka till allting! Tycker du verkar vara en fantastiks tjej på alla sätt och vis..sedan är jag en schlager tjej till 100procent, tycker det är kul att läsa vad du nu tycker om melodifestivalen och dina gissningar :-)

kram sandra!

2010-03-02 @ 18:08:04
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: Malin E

Super mamman det är du det! Än hur mycket det är att göra för dig så får du ändå till det! Värsta duracell kaninen :)

kram på dig!!

2010-03-02 @ 20:56:23
Postat av: Veronica

Tacka gudarna att desperate housewives är tillbaka.. det kallar jag egentid som är guld värd.



hoppas ni mår fint!

kram på er

2010-03-03 @ 09:20:45
URL: http://veronicabjorkell.blogg.se/
Postat av: victoria (matplatsen/bloggfamiljen)

jaaaaaa visst känns allt lite ljusare och roligare med sol ute och desperate housewives åter i tablån!! var inte så upplyftande avsnitt i går dock, men nu kan det bara bli bättre :)



kram och hoppas alla är friska och krya snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0