Nu har...

0-2bf049bffd38d987c2cd5564fa90dc8b.png

Nu har vi lämnat Bromölla och repet inför "Themes from the famous". Underbart rep som endast innehöll dans/koreografi vilket var grymt roligt! Jag är absolut ingen dansare och blir genast lite nervös vid sådana tillfällen.. Men Anna (koreografen) hade lagt det på en bra nivå. Kanske lätt för henne men för mig kändes det som jag var proffsdansare för en sekund. Det var sekunden innan jag såg mig i spegeln!! :)
Det var grymt roligt & lärorikt!!
Kolla in bilden på mig på affischen :) längst upp till vänster.. Ha ha, dem bjuder jag på!! 
(jag som Jane i Tarzan).


Kommentarer
Postat av: Lars

HaHaHaHaHaHaHa, du ser ut som jag känner mig när jag ska ge en djärv komplimang.

2010-03-08 @ 14:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0