Påsk på G!





Påsken är på ingång med stormsteg.
Kanske inget vi någonsin firat med pompa & ståt, men det är ändå en högtid.
En tid då Jesus dog & uppstod.
Att pynta lite är alltid kul.
Men jag pyntar sparsamt.
Min farmor har alltid tagit in sitt ris till fastan, ganska tidigt. Men i år har även jag pyntat lite tidigare.
Påsken går ju så fort, så varför inte ha pyntet framme en stund innan när det ända ska plockas fram!?
Riset har jag haft redan i en vekcka, men de få kärringarna & ägg jag har åkte upp i Onsdags.
Denna Påsk är lite extra speciell eftersom min mamma, Anders & Linn kommer hit.
Redan på Onsdag kommer dem & jag längtar så!


Kommentarer
Postat av: Emma Larsson

Harligt att fa besok av familjen! Ge Annika en stor kram fran mig, vilken fantastisk mamma du har!! Hoppas ni far en harlig paskvecka!



Kram Emma

2010-03-27 @ 17:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0