Update!

Lite uppdatering kring barnen. Mycket för mitt minne ;)
Man hinner inte alltid skriva ned allt i boken när man vill.
Sedan är det ju kul för min släkt som inte bor här nere i skåne såklart!

♥ Vilda ålar vid 7 månader. Hon är överallt.
(i början av 7 månader)
♥ Nu när hon snart kommer in i sin 8 mån ställer hon sig på alla 4 & gungar.
Krypning på g!
♥ Båda barnen sitter vid 7 månader. Gärna i sin lilla kuddhörna med leksaker.
♥ Vid 6 månader fick Älvin sin första tand, sedan kom det tre till vi samma tid.
Han har alltså fyra tänder, alla där nere :)
♥ Vilda fick sin första tand vid 7 månader (häromdagen faktiskt) där nere.
♥ Båda barnen vet vart lampan är & Älvin försöker ljuda lampa.
♥ Vilda försöker för kung & fosterland att säga mamma & pappa när vi ber henne göra det.
Käkarna går upp å ned ;)
I bland inget ljud, bara käkar. I bland papapapapap...




Kommentarer
Postat av: mamma

Vad söta dom är,tänk vad fort tiden går..Längtar så mycket efter barnen..kram

2010-03-07 @ 10:37:09
Postat av: Therese

Är det bara jag som tycker att Vilda börjar bli lik Storasyster?

2010-03-08 @ 12:50:17
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Harriet Kyolaba

Faaaan Zara de är sååååååååååå söta förlåt att jag svär men det var det första som kom i mitt huvud när jag kollade på dessa kort hihihi kramar på er....ses till våren

2010-03-08 @ 17:45:02
URL: http://kyolaba.blogg.se/
Postat av: zara

Therese: Vilda är en kopia av Ängla :) Känns som vi upplever Änglas bebis tid igen...



Harriet: Tack! Dina barn e minsann inte så pjåkiga heller :)

2010-03-08 @ 19:53:30
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: KATTA

Underbara är dom :) Kan tänka att du e en superstolt mamma

2010-05-25 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0