Urk!

http://www.karlavagnen.eu/res/Viktigtattveta/klocka.gif
Fick mess från mamma i dag som löd: "Glöm inte att ställa om klockan i natt!"
Det var tur, för annars hade jag missat tåget i morgon.
Samtidigt kom jag på att jag nu kommer att kliva upp kl 3 i natt när min klocka ringer 4.
Urk vad tidigt.
Nyhetsmorgon tider & jag ska inte ens va på tv ;)
Nej då, det ska bli grymt att giga, men det är tidigt.
Får hoppas att jag slumrar till på tåget.
Nu är jag så nervös att Taxin som jag beställt glömt att ställa om klockan.
Tror jag ska ringa dem i morgon bitti (natt) för att vara extra säker.



MAGISKA TONER
Skogshöjdenskyrka i Trollhättan kl 16:00

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Du behöver nog inte oroa dig för taxin, men ring ändå för säkerhets skull. Hoppas att du får sova gått en stund på tåget och hoppas även att ni får en bra spelning i Trollhättan i morgon.



Kram



carina

2010-03-27 @ 22:40:43
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: mio

Så typtskt att bilen är bråkig just nu när du ska till Trollhättan! Hade ju varit jätteroligt att träffa dig ju! Hoppas resan å allt går bra i alla fall! Kram

2010-03-28 @ 00:27:10
Postat av: Lars

Zara tack gode gud att jag surfade in på din blogg, jag ahde fullständigt glömt att ställa om klockan. :P

2010-03-28 @ 09:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0