Veteranerna!

Det såg till slut ut som att svenska folket ändå ville ha lite gamla veteraner med i finalen :)
Pernilla & Jessica, inte ett rätt ;)
Svenska folket har ju röstat fram nya förmågor under hela melodifestiavlen 2010 & jag trodde att det skulle fortsätta så.
Grattis till dem!
Pernilla fick lite plåster på såren för att ha missat bröllopet (ingen har väl missat att Niclas & Laila gifter sig!?) och Jessica fick gå till final för första gången som soloartist!
Kul med lite mer kvinnlig fägring i Finalen också.
Men det kommer att bli en lugn final, nästa bara ballader känns det som!?
Får ta en närmare titt på det i veckan!

Känns verkligen het omöjligt att veta vem som ska vinna..
Darin, Anna, Peter, Salem.. Ingen riktig gemensam storfavorit i år hos Svenska folket utan faktiskt ganska spritt..
Min absoluta favorit ät Peter Jöback!
Salem är oxå bra!!



Bild: Aftonbladet.se

http://svt.se/content/1/c8/01/78/34/12/joback.jpg

Peter ger mig gåshud med sin Hallow!

Kommentarer
Postat av: victoria (matplatsen/bloggfamiljen)

Min favorit är oxå Jöback!!! så himla fint nummer och vacker sång, och det är nåt med hans röst som ger mig rysningar!!!! heja peter. och sen hejar jag på Salem, Ola och erik lite oxå ;)



kram och ha en skön söndag!! Här ska vi på bikinijakt :)

Postat av: Kia

Hej, jag har blivit en av de 4 finalisterna som tävlar om att bli veckans blogg hos selenas blogg, och jag skulle uppskatta ifall ni röstade på mej! SNÄLLA.

Rösta här, http://essems.blogg.se/2010/march/borja-rosta.html#comment Man röstar under headern (rösta på kiiika) tack i förskott! ha de bra! :)

2010-03-07 @ 09:25:44
URL: http://kiiika.blogg.se/
Postat av: Zara

Självklart heter låten Hollow och inte Hallow!!

Kan inte ändra på min iPhone så jag får rätta mig här ist så länge :)

2010-03-07 @ 13:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0