AIMA + SAREK = SANT!

Såg på Aimas hemsida att dem skrivit en sådan rubrik, jag måste såklart hänga på :)

Det var så otroligt roligt att arbeta fram kläderna till SAREKS konvolut tillsammans med Tove & Lotta.
Två härliga tjejer som man kunde vara sig själv med.
Avslappnat och roligt.
Dom är så duktiga också. Vi hittade precis det jag sökte.
Allt så genomtänkt och fint.



Ska du på Bröllop eller ta studenten nu i vår/sommar?
Kolla in på AIMA, för dom har verkligen fått in underbara romntiska klänningar.
Be tjejerna om hjälp, för dom är grymma på det!
Å jag var så lycklig när jag åkte därifrån.
Så skönt att stå i något snyggare än pälsklänning (fusk) på konvolutet! ;)
Kläderna kommer passa så bra in i den miljö vi ska fotas på.



I denna påse ligger de fina kläderna som vi ska ha på oss.
Jag kanske kan aslöja lite...



Ljusa färger med med virkade detaljer & lite spets ;)

Alla outfits får ni se när vi plåtat i slutet av Maj!

AIMA.SE


Återigen TACK TJEJER & AIMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0