Idag har vi sol även här i Kristianstad! S...

img_1344 (MMS)

Idag har vi sol även här i Kristianstad! Se så gult och härligt det är nu när rapsen slagit ut.. Underbart! Har varit hos tandläkaren och kollat varför jag hade så fruktansvärt ont runt käken på höger sida.. Jag trodde att det hade ett samband med bihålerna vilket det inte hade enligt läkaren jag träffade i går. Ett bettsken ska det bli, hade en då jag gick på högstadiet och nu är det dags igen! Har så mycket spänningar som jag inte släpper ens när jag sover. Därav mycket huvudvärk och spända käkar! Det roliga med bettskena är att man ser ut som en hockeyspelare :).. Nu hoppas jag att solen håller sig framme hela dagen för den behöver vi verkligen i Skåne..


Kommentarer
Postat av: Åsa

då kan vi bilda klubb Zara:) Imorron är de min tur att gå till tandläkaren. Ska prova ut ett bettsken. Har samma problem med mina käkar. biter, gnistrar mm så har ofta huvudvärk, ont i käkarna mm:( mn skönt iaf att man ska få den så man slipper problemen:)

2010-05-18 @ 10:07:16
Postat av: Sara Li

Skillnaden mot när du hade en bettskena på högstadiet är att den då var gratis... men nu kostar den multum!!! Hoppas att den hjälper dig. (Jag hade också bettskena på högstadiet och den hjälpte i alla fall mig att slippa min ständiga huvudvärk.)

2010-05-18 @ 10:27:57
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Zara

Hej Åsa!! Hoppas det blir bättre för dig oxå!

Kram



Hej Sara!

Jag har folktandvården försäkring och betalar en liten summa varje månad.. På så vis slipper jag dyra utgifter som det hade blivit med denna skena.. Passar mig perfekt!

2010-05-18 @ 12:51:44
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: mio

Jag ska också skaffa försäkring hos folktandvården, får betala 63 kr i månaden. Anntar att mina tänder ingår i en "riskgrupp" eftersom beloppet är ganska högt Tror det är från 40 eller 45/mån. Svinbra grej tycker jag!!

2010-05-18 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0