Inga mobilinlägg!

Det är så trist för jag har gjort en del mobilinlägg men inga har publicerats..
Känns inte lika roligt att lägga in dem igen.
Det som är härligt med att blogga just från mobilen är att man fångar ögonblicket.
Men men...
Jag har blivit förkyld :(
Ont i halsen & snorig.
Vilda och Älvin har ju varit förkylda ett tag och Emil blev det i Fredags. Trodde jag skulle klara mig, men inte!



Mitt ena äppelträd har slagit ut, det är underbart. Väntar på att mitt vackraste äppelträd ska slå ut.
Allt är grönt här nere, såg att björken slagit ut också.
Men vart är värmen?
Jag måste ha vinterjackan på ibland fortfarande..
Det är nästan mitten på Maj.
Längtar efter lätta kläder, sandaler. Detta mellanting är svårast tycker jag.



Busungarna som nu kan klappa händerna!!
Så nu dansar, sjunger vi och klappar händerna.
Sedan spelar vi på marackas också förståss..

Kommentarer
Postat av: mamma

herre gud vad söta dom är längtar efter er.puss

2010-05-11 @ 19:54:49
Postat av: Malin E

Åh va stora dom har blivit!!!! Så fina är dom!



Hoppas förkylningen går över snart! Ladda med ingefära och citronvatten!

kram!

2010-05-11 @ 22:12:08
Postat av: Anki

Gillar AC/DC tröjan....

2010-05-11 @ 23:26:40
URL: http://morsan.welen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0