Jag har städat hela huset så här luktar de...

img_1318 (MMS)

Jag har städat hela huset så här luktar det Ajax, visst är det härligt!? I dag vankas det besök av kusin Sanna. Hon kommer ner från Umeå där hon går skolan Musikalakademin för att söka Skönheten & Odjuret.. Jag håller alla tummar för att hon är det vi söker till en speciell roll.. Men vi är många i juryn och jag måste ställa mig helt opartisk, både för produktionens skull och Sannas!! Önskar henne i alla fall all lycka på hennes audition!! Över 600 har sökt, 300 har fått komma på audition så konkurensen är hård.. Det ska bli så roligt att ha henne här hela helgen.. Det var så längesedan vi sågs. Hon har ännu inte träffat Vilda & Älvin.. Undertiden vi väntar sitter vi här på golvet och leker..


Kommentarer
Postat av: caroline

fina de små liven är... =)

2010-05-13 @ 18:53:17
URL: http://ledsensflikkastankar.blogg.se/
Postat av: sanna

Tack snälla du!

Jag håller också tummarna;)

2010-05-13 @ 19:54:49
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0