Min helg i Stockholm!

Nu var man hemma igen!
Jag har gjort så många mobilinlägg men inte ett enda har publicerats! Trist!
Så nu får det bli en snabb genomdrag av fantastisk helg.
Vet knappt om jag hunnit berätta vart jag varit ;)
STHLM för spelning med SAREK.



Tidig morgon på x2000, men så skön avkoppling!
Väl framme mötte Lina upp mig (som jag skulle bo hos denna helgen. En vän från K-town som flyttat upp) och vi begav oss mot stan och lite shopping.
Min barndomsvän Emma hängde på och det blev Take Away mat i Humlegården.
Det var stekande hett & hlet underbar!


Emma, Lina och Linas killkompis Henke som också är från Kristianstad.

Jag som inte gillar sushi blev plötsligt sugen på just det.
Jag beställde 8 bitar av avocadosushi eftersom jag inte äter lax.
Det var riktigt gott & jag kunde t.om. äta med pinnar.
Både trendig & hälsosam ;)



På kvällen frågade jag tjejerna om dom ville ta ett glas vin med mig på Medborgarplatsen.
Det är något visst att sitta på en uteservering där en skön sommarkväll.


Tjejerna i en djup diskussion om dejtinglivet i STHLM :)

Det var en härlig kväll med två fina vänner!

Spelningen med Sarek & Magsika toner gick super bra!
Morbor Johan, hans fru Eva, min morfar samt Evas mamma kom för att kolla.
Ja och så vårt stora fan Lina såklart.
Alltid lika härligt att spela med bandet!
Nästa helg är det dags igen, STHLM då också!
Men den helgen innehåller även mamma-dotter helg med Ängla, träffa favoriterna Mallan & Anita, Gröna Lund & Stinas 40-års fest!
Kan bara bli bra!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Härligt, härligt & du hade tur med vädret!

Hoppas allt är bra med er!

Kramar

2010-05-25 @ 20:02:11
URL: http://sharpen.blogg.se/
Postat av: sanna

Låter roligt. Jo, tobias jobbar ju på på Grönan! Kanske är han där då.. han vill säkert träffa er.<3

2010-05-26 @ 22:20:34
URL: http://sanna88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0