Solen skiner och barnen har sovit gott i n...

img_1201 (MMS)

Solen skiner och barnen har sovit gott i natt! Endast jag och Vilda är vakna.. Den lilla damen är bestämt arg på sin mamma för att hon inte får mer yougurt som hon just upptäckt är himelskt gott :). När de andra vaknar ska jag ta med den till ÖB, tvättmedlet och sköljnedlet är helt slut! Sedan blir det kalas för Ängla på Andys lekmans, spelning för Enil i eftermiddag. En Kristina från Duvemåla konsert i Skepparslöv kl 18. Åk dit om ni at tid, jag önskar att jag fick se den!! Ha en fin dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh Duvemåla..fullkomligt älskar den musikalen!

Hoppas ni får en bra dag!

2010-05-02 @ 08:53:35
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Agnetha

en helt underbar konsert synd att du inte kunde närvara men hoppas att inspelningen blev bra så du kan få se och höra hälsa Emil och tacka

2010-05-03 @ 15:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0