Trist!

bild Aftonbladet.se
Trist & ledsamt känns det att Sverige för första gången inte kommer att delta i finalen!
Men den som är mest ledsen är nog Anna själv.
Inte lätt för en så ung tjej att ha på sina axlar.
Men jag hoppas att media & alla som kommenterar på tex. Aftonbladet.se (brukar vara väldigt elaka) är snälla mot henne.
Jag trodde från början att denna typ av låt skulle vara för svår för Europa.
I alla fall i detta sammanhang.
Men Anna kunde inte gjort bättre ifrån sig än vad hon gjorde.
Låten föll inte på läppen helt enkelt.
Hoppas hon inte tar illa vid sig och går med rak rygg därifrån!
Hon ska känna sig stolt!
Hon höll nerverna i schack  och levererade som hon skulle!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag visste att hon inte skulle gå vidare. Trodde inte alls på henne och hennes låt!

Tyckte hon va dålig! Så går de när svenska folket inte kan musik! Nej tacka vet jag manboy eller salem;)

2010-05-28 @ 08:10:03
Postat av: Lars

Tyvärr måste alla falla ibland, det sånt som gör att man utvecklas. Tyvärr kommer säkert Christer Björkman styra upp utgången ännu mer nästa år.

2010-05-28 @ 11:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0