Vilda hon kan hon!

Kolla in Vilda (10 mån) som hon snappat upp när vi traggar :)
Vad säger vovven?
"vovovovovov"
Vad säger kisen (fast tänk skånska)?
Oaaaaaaa (mycket ljus stämma.

Gullfia!

 

Nu sitter jag och lyssnar på bidragen som ska tävla till "svensktoppen nästa" i morgon.

Just i morgon hålls finalen för 6 st artister i Tyringe som röstats fram av en jury. I juryn som ska vara med att rösta fram ett bidrag tillsammans med lyssnarna sitter jag :) Ska bli otroligt roligt. I morgon kl 8:30 kommer radio Kristianstad att ringa upp mig och snacka lite. Sedan kommer jag att finnas på plats kl 17-19 då artisterna uppträder live just i Tyringe. Så nu försöker jag att få en uppfattning om låtarna. Alla låtar har sin egen stil. Det är verkligen spridda genre. Kul! Har nog redan fått en eller två favoriter :)

Lysnna du också & rösta om du finner en favorit!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad duktig hon är ,har lyssnat flera ggr..puss

2010-05-20 @ 21:14:38
Postat av: Annika

haha, såååå söt!!

2010-05-20 @ 22:50:23
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: maggan

Gullunge...riktigt bra gjort för att vara så liten...

2010-05-21 @ 07:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0