Buzzador



Jag är en Buzzador och har nu fått chansen att marknadsföra Santa Marias Indiska krydda Tandoori Chicken spice mix. Ett stort paket med kryddor och Nan bröd dök upp häromdagen.
En del att dela ut till vänner och en del att laga själv.

Jag provade kryddan redan idag.
Jag blandade den med matlgningsyogurt och penslade på skinnfria kycklingklubbor.
Sedan in i ugnen.
Till det hade vi en yougurt dressing som man oxå fick en krydda att blanda i.
Serverade detta med ris.
Det gick snabbt och enkelt och för dom som gillar Indisk mat tror jag det är en bra matupplevelse.
Det tyckte i alla fall Sanna & Emil som jag bjöd det på :)
Själv fick jag sluta att äta Indiskt efter att jag åt det under graviditeten med Ängla :(
Men jag kunde äta detta och det kändes helt okej, det måste vara ett + tecken för Santa Maria :)



Vad är Buzzador och vad gör man?

En Buzzador...

  • är en nyfiken person
  • gillar att vara först ut att prova nya produkter och tjänster
  • är en social person med ett stort socialt nätverk
  • gillar att diskutera med sina vänner


Vad gör en Buzzador?

  • får inbjudningar till kampanjer för produkter eller tjänster
  • läser information och anmäler sig på webben
  • tar emot kampanjpaket
  • provar själv
  • diskuterar med sina vänner, sprider kunskap och delar (oftast) ut varuprover dvs. Buzzar
  • rapporterar efter sina buzzningar genom att skicka blixtrapporter samt bilder
  • rapporterar på webben in sina erfarenheter av kampanjen och produkterna.
  • Många Buzzadorer sprider också budskapen via sin blogg, på forum, twitter, facebook, myspace och andra kanaler.

Varför blir man en Buzzador?

  • man gillar att prova nya produkter och tjänster
  • man tycker om att diskutera med sina vänner
  • man vill påverka utvecklingen av nya produkter


Många Buzzadorer är bloggare och Buzzadorer och Bloggare har till
stor del samma drivkrafter.

Om du vill bli en buzzador, lämna din mail så skickar jag en länk.
På så vis hjälper du även mig att få poäng om du ändå tänkt gå med :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt men är nog trög men hänger inte med alls. Buzzador?..vad handlar det om,ja att det är kryddor men....haha..nog jag som är för gammal och inte hänger med i svängarna men det verkar otroligt gott iallafall..:)..ha en trevlig kväll.kramis

2010-11-12 @ 19:26:00
Postat av: Becca

Trillade in på din blogg via en slump :)

Allt bra med dej denna fredag kväll? =)

2010-11-12 @ 20:30:50
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Zara

Pia: jag har uppdaterat lite :)

2010-11-12 @ 21:19:28
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Jag anmälde mig också till denna kampanjen men kom inte med, tyvärr.....



Mamma kommer en dag snart med kläderna till Ängla. Men jag hör av mig först så klart,



Kram



Carina och barnen

2010-11-12 @ 21:45:16
URL: http://metrobloggen.se/carinas69
Postat av: zara

Carina: Jag kan buzza dig, vill du prova en påse med kryddor?

Tack för kläderna :)

Kram

2010-11-12 @ 21:56:35
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Ja, gärna om det går. Hade varit snällt. Jag gillar sådan mat.



Jag hör av mig innan mamma kommmer, för vi kan ju inte lägga kläderna i brevlådan :-)



Kram

2010-11-12 @ 23:31:37
URL: http://metrobloggen.se/carinas69
Postat av: Linda

Jag är oxå en buzzador och har kommit med i en spännande kampanj som jag så fort jag fått varorna skriva om på min blogg!! ;-)

Hoppas allt är väl med er!

Ha en skön helg!

Kram

2010-11-13 @ 00:22:44
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0