En härlig dag men lite panik..

I dag kom Johan, Helena & Per hit för att repa Drill & Drull en julsaga tillsammans med Emil.
(Mer information om vart man kan se den kommer i ett annat inlägg)
Det är alltid lika roligt att träffa dem.
Jag och mina barn satt som ljus när dem repade trots att dom inte ens hade några scenkläder på sig.
Det är kvalité på deras barnföreställningar som även är underhållande för vuxna.

När klockan slog tre hade jag bestämt med Maggan tidigare i veckan att ta en runda på stan.
Strosa & fika utan barn.
Helana hängde på :)
Det var härligt att strosa runt men som vanligt fick jag en dos av mina panikattacker i butikerna.
Trotsade det och stannade kvar med stöd från mina vänninor.
Tror att jag är extremt trött också, barnen har inte sovit så bra de senaste nätterna.

LYCKLIGA HILDUR är en ny butik som öppnat i Kristianstad.
En butik fylld med Shabby Chic, min nya favorit butik!
Du måste besöka den!
Jag var där i går också, då köpte jag några fina hängen och en skylt til toaletten.
Det kommer att bli mer köp där framöver ;)

(Bild lånad från ägaren blogg: wwwmittstugliv.blogspot.com. Kolla där för mer info & bilder)

Butiken har gett mig inspiration att fortsätta med mina projekt.
Köpte därför tyg till min köksoffa som jag även ska måla om på Åhlens som även har 20% i helgen på just tyg.


Man ser tyvärr inte å bra på bilden eftersom Iphone kamerna inte är super duper bra.
Men tyget är randigt vitt/blått.
Lantligt och fint till vitt.



En fika på Fenix blev det.
Eller mer Middag faktiskt, jag tog en räksallad som var super god!

Vi smet in en runda på BR och vad fick jag se där!?
Kan det bli bättre?
I samband med Diamantsläppet av Disneyfilmen SKÖNHETEN & ODJURET i Oktober har även dockorna släppts.
Belle har man ju kunnat köpa, men inte Odjuret.
(Vi har en men det är för att jag (tokiga mamman) letat med lykta på ebay & Blocket tidigare efter gamla Disneydockor..)
Det känns så rätt & jag hoppas att musikalen ska bli succé!



Efter en snabb runda på H&M samt Kappahl begav vi oss med bussen hem till Färlöv...
Nu sitter jag och Ängla med en chipsskål å´kollar på IDOL..
Mys pys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0