Goodiebag

Jag har gått med i GOODIEBAG.NU
I dag kom en liten påse med saker att prova. Helt gratis.
Gå med du också!





Om Goodiebag.nu

Tanken till Goodiebag.nu föddes under ett event där alla gäster fick en Goodiebag. Vi tittade förväntansfullt i påsen och konstaterade att mer än hälften av innehållet inte var något för oss. Tänk om man kunde komma på ett sätt där alla kan välja sin egen Goodiebag och faktiskt få prova de produkter man är intresserad av.

På goodiebag.nu erbjuds ett antal goodies från en rad olika branscher - nöje, kosmetika eller ätbart är bara några exempel. Du väljer två produkter som intresserar dig och beställer din egen Goodiebag som skickas hem till dig helt utan kostnad.

Vad är haken då? Jo, ett kort frågeformulär om de produkter du valde att testa.

Vår ambition är att skapa en plattform där man som konsument kan gå in och beställa hem ett varuprov innan man köper det för dyra pengar. Det är också en chans för företagen att ha direktkontakt med sina kunder och få reda på vad de egentligen tycker.


Kommentarer
Postat av: Sara Li

Coolt, jag ska genast regga mig!

2010-10-01 @ 21:33:42
Postat av: Zara

Sara: jag hörde att ngn var grym idag :)

2010-10-01 @ 21:39:20
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Anonym

fungerade inte att kommentera ditt förra inlägg, tänka kommentera det där om shabby chic affärer. Råkade gå förbi en affär lite avsides i Kristianstad för nån dag sen, Prästbostället heter det, superfina prylar. http://www.prastbostallet.se/default.asp

2010-10-08 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0