LUMENE


Jag är ju en Buzzador och just nu ska jag buzza för LUMENE VITAMIN C +.
En ansiktskräm som jag faktiskt avände redan innan.
Jag älskar den!
För det första luktar den underbart! Sedan är den skön. Huden känns len, mjuk och fräsch!
Jag kan varmt rekommendera den.
Jag gillar LUMENE´s hudvård över lag, en bra serie som är gjord för den Nordiska hyn.
Att den även till 80% gjord av naturliga ingredienser.

VITAMIN C+ LYSTERGIVANDE DAGCREME


"Naturlig lyster och återfuktning för din hud! Fröolja från nordiska hjortron förstärker huden och skyddar den mot både yttre och inre stressfaktorer. Hjortronnektarns detoxegenskaper bidrar till att göra huden fräschare och ge den mer lyster. Innehåller över 80% naturliga ingredienser. Parabenfria. Vitamin C+ cremer innehåller endast färgämne från hjortron."
För normal till torr hud.
En mjuk och fräsch creme som omedelbart ger huden lyster, fukt och energi. Ljusreflekterande pigment får din hud att se mjukare och slätare ut. Applicera varje morgon på rengjord hud.


Kommentarer
Postat av: mamma

väntar fortfarande...puss

2010-10-23 @ 09:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0