Mina barn...



I dag startade jag dagen med att följa med Ängla till skolan för att vara med några timmar.
Ängla som i vissa fall har börjat skämmas för sina föräldrar (hur det nu kan vara möjligt ;) ) var stolt över att ha mamma med. Tyvärr kunde jag inte stanna hela dagen eftersom Emil var tvungen att arbeta.
Men jag ska vara med snart igen hela dagen.



Vår grind har gått från svart till aluzink tack vare svärföräsldrarna.
Tjusigt och kommer att matcha resten av huset när det väl blir färdigt..



Efter middagen trotsade vi vädret eftersom V&Ä älskar att vara ute..
När jag vände bort huvudet var det två små skit ungar som smet i väg.... ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Gullungar ,längtar

2010-10-08 @ 22:16:11
Postat av: Lars

Jag trodde inte att barnen började skämmas för sina föräldrar förrän i tonåren, de kanske växer upp fortare nu :P

2010-10-11 @ 08:15:03
Postat av: Harriet Kyolaba

ooooooooooooooooooooh hahaha såååå UNDERBART;=)

2010-10-19 @ 11:37:05
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0