Ullared med Bloggfamiljen

För några veckorsedan fick vi tjejer som sågs i Malmö (schlagern) en inbjudan till Ullared av Hannah Graaf & Bloggfamiljen. I resan ingick shopping tillsammans, en övernattning, bad i tunnor & middag.
Självklart tackade jag ja eftersom jag gillar både tjejerna & Ullared :)
I morgon bär det av.
Jag ska ta tåget ned till Åstorp där Anna hämtar upp mig.
Sedan kör vi till en mötesplats där vi möter upp de andra tjejerna.
SKa bli så roligt med två tjejdagar och att få sova en hel natt (V&Ä har strulat varje natt (turats om) nu ett bra tag)!
Bloggfamiljen hade även en utlottning så det kommer vara fler shoppinggalna tjejer på plats ;)
Bland annat en annan tvillingmamma som gett sig till känna här på min blog..


Kommentarer
Postat av: Annika

Kommer bli sååå kul. Ses i morrn :)

2010-10-10 @ 22:14:17
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Lola

Det är så skööööööönt att bada tunna. Vi var ett gäng här på gatan, som åkte iväg med husvagnarna, och shoppade i Ullared i helgen som gick. Passade då även på att bada tunna. Stjärnklart och 40 grader i tunnan, bättre kunde det inte bli, så njut.

Kram Lola

2010-10-11 @ 07:34:03
URL: http://lolasmat.blogg.se/
Postat av: Therése

Ha det så himla trevligt!Du förtjänar lite "mini-aemester" (eller vad man sk akalla det). Hoppas Du hittar lite smått och gott, perfekt tillfälle att köpa julklappar ju :)

2010-10-11 @ 08:04:50
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Åsa

Gud såå härligt Zara=) Njut allt vad du kan. Och samla krafter till du kommer hem till mannen och barnen igen;)

2010-10-11 @ 08:16:50
Postat av: Malin E

Låter ju jättekul!!! Hoppas du har det hur kul som helst! Det är du värd :)



Hälsa fina familjen när du kommer hem!

kramar!

2010-10-11 @ 19:42:16
Postat av: Maria

Hej Zara.

Vad roligt det var att träffas =)

Det blev ett par härliga dagar, eller hur?!

Hoppas att du sov skönt och att resan hem gick bra.

Kramar maria

2010-10-12 @ 22:59:24
URL: http://pastorsfrun.blogg.se/
Postat av: Linda

hej.

får jag lov att länka till din blogg från min blogg?

2010-10-13 @ 12:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0