Ullared rapport


(bild lpnad av Hannah på bloggfamiljen.se)

Jag började min resa med att ta tåget till Åstorp där jag möttes av Anna.
Så roligt att ses i gen! Ett kärt återseende blev det även när Annika & Lommo dök upp på mötesplatsen där vi alla skulle sammanstråla i samma bil.
Vi hade en hel del att prata om så resa gick fort :)
Väl framme skulle vi möta de andra som fått tävla om biljetter samt Hannah, Peter,Liv, Linda, Lill-Magnus & Pernilla!




Vi blev inledde bakvägen bland kartonger och lagerlokaler av marknadschefen Monika och tillslut hamnade vi i en konferenssal där vi blev bjudna på lunch och en genomgång.
Sedan delade Morgan ut ett litet shoppingkit :)

Sedan vart det shopping!



Nät vi checkat in i våra stugor laddade vi upp tillsammans i Lommo & Maricas stuga
Sedan bar det upp för en backe och där låg en grillkåta där vi lagade mat.



(Bilder lånade av Bloggfamiljen.se)

Det var en underbar kväll med god mat, vin, bad i tunnor (såååå skönt!) och en hel massa skratt!
Hannah hade sin kompis Magnus med sig, vilken artist!
Har inte skrattat så mycket på länge!



Dagen efter åt vi tjejer frukost och sedan blev det lite mer shopping.
Vi tackade Hannah & Peter på Bloggfamiljen för två härliga dagar och tryckte sedan i allt i bilen ;)



Ni skulle ha sett mig när jag skulle ta den sista biten på tåget med alla kassar.
Tur att Anna hjälpte mig upp på tåget & Emil stod utanför på perrongen när jag anlände till K-stad!

Så vad fyndade jag?
Julklappar till V&Ä
Juklappar till kusinerna
Heminredning
Trosor
Julsaker

och lite mer som jag inte kommer på nu.
Det är det roliga med Ullare, man kommer aldrig ihåg vad man köpt.


Kuddar i Shabby stil till min nya kökssoffa som snart är klar..
Köpte även kuddfodral till jul samt matchande duk till dem.
En fin lite större lykta att ha på golvet eller på något bord...


Julklappar till Ä&V
Älvin som älskar att städa ska få en dammsugare. Vilda som älskar dockor ska få en dockvagn.
Docka ska jag köpa hos lekvira.se


Köpte en fin shabby lampa till det rummet som jag rensade ut som ska renoveras.
Handlade även matchande hissgardiner som jag får visa när dem kommit upp.

Tack alla ni som förgyllde dessa dagar.
Bloggfamiljen, de andra tjejerna men framförallt "Malmö-gänget"!
Men Lisa som inte kunde följa med var saknad!!
Hoppas vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja ni verkar ha haft några trevliga dagar..härligt. skulle också vilja iväg och göra nånting roligt....varit så mycket nu med flytten och arbete och sen i hemmet, ja du vet ju hur det är.



Ja det är konstigt att man inte kommer ihåg allting som man handlat haha..spännande när man packar upp sakerna. Ha det gott.....

2010-10-13 @ 21:57:34
Postat av: Linda

Det verkar ha varit en trevlig resa.. skönt för dig att komma iväg och få andas lite oxå och njuta av lugnet. Såg bilden på dammsugaren, har letat efter en sån men ingen hittat :( har tom vart inne på elektrolux butiken här i sollentuna men de kunde inte hjälpa mig. Vad betalade du för den? Är det en sån som dammsuger på riktigt eller låter den bara? Har hört att det ska finnas olika.. Ta hand om dig och familjen.. Måste avsluta med att säga att jag är jätte stolt och nöjd över det fina halsbandet som jag beställde av dig med barnens namn och födelsedatum på, det är verkligen sååå vackert :) har det på mig varje dag!!! Kram Linda

2010-10-13 @ 23:46:48
Postat av: Zara

Pia: ja visst behöver man sådana stunder!



Linda: jag fick betala 179:- för den. Dom har även billigare men i rosa. Ängla hade en som sög upp på riktigt, denna vet jag inte.

Kul att du är nöjd med smycket, då är jag oxå nöjd! :)

2010-10-14 @ 08:46:08
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack själv!!! Vi hade så skoj ihop. Hoppas vi ses fler gånger snart. Många kramar!

2010-10-14 @ 08:47:05
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Den fullpackade bilen ser ju verkligen för rolig ut...man kan ju inte ta miste på var ni hade handlat :o) Vår bil såg likadan ut :o)



Kul att få träffas och hoppas ni får en fortsatt fin höst.



Kram Lovisa

2010-10-14 @ 10:51:10
URL: http://www.thelifeoflovisa.blogspot.com
Postat av: Linda tibemo

Det ser mysigt ut. Jag skulle med behövt åka till Ullared! Alltid lika kul å handla! Hihi

Ha en bra dag!

2010-10-14 @ 17:03:47
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej Zara!

Ni verkar verkligen ha haft det helt super och jag ville verkligen varit med, jag får hålla tummarna för fler gånger.....då skall jag med!!!! O tack snälla för att du och ni andra saknade mig:-)

Mycket fina saker som du fick shoppat, skönt att få klart en hel del julklappar!!

Vi får ju se till att få loss tummen snart och ses.....det är ju inte så att vi bor långt ifrån varandra direkt:-)

Kramar i massor!!

2010-10-14 @ 20:00:18
Postat av: Anna

Hej fina Zara

Tack själv för 2 jätteroliga dagar. Nu ser vi framemot januari och Göteborg för nästa bloggtträff.

Kram på dig

2010-10-15 @ 22:29:59
Postat av: Lommo

Hej söta Zara.

Tack själv för 2 roliga dagar i Ullared, jag åkker igen den 4e November ;)



Kram Lommo

2010-10-16 @ 00:59:19
URL: http://lommo.bloggproffs.se
Postat av: Anna

Åh va kul med Ullared! Själv har jag aldrig varit där men en tripp är planerad dit med mamma och syster till nästa sommarsemester :)



Då blir det att puttra dit i husbil, sova över och sen upp tidigt för shopping!



Verkar ju så kul :)



Perfekt att du fick julklappar shoppade och annat smått och gott samt hade det roligt!

2010-10-17 @ 10:57:52
URL: http://levinda.se
Postat av: Harriet Kyolaba

wooooooooooooow hahahah där skulle man varit med det måste varit skitskoj;=) Herregud var satt ni när bilen var så full hahahaha "Saknar er såååå mycket jag hoppas vi ses men det blir nog inte förän när ni har "Premiär" för jag ser att ni har FULLT upp...men det bra att ni har att göra annars vore livet trist:) KRAAAAAm

2010-10-19 @ 11:35:17
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0