Helg & teater



(Älskar att prassa i löven. Sanna var med på teatern och självklart hade vi premiärblommor med oss. Plockade dem på vägen ;) )

Sitter här och tänker tillbaka på dagarna som gått.
Helgen har varit toppen. Den startade bra med teater i skolan.
Ängla var toppen, det märks att hon tycker om att uppträda. Men någon måste ju göra det också :).
Alla barnen var självklart fantastiska. Alla var med, gjorde vad dem skulle. Vissa mer blyga än andra, precis som det ska vara. De större barnen i publiken var fantastiska dom med. Satt stilla, lyssnade. Inga elaka kommentarer eller skratt.
Allt var helt enkelt toppen!


(Har suddat ut de andra barnens aniskten eftersom jag inte vet hur dem ställer sig till att jag lägger upp bilden här.)

På eftermiddagen kom Pappa & Carina hit.
Alltid lika roligt att ha dem här. Bra också eftersom vi behövde hjälp med barnen på Lördagens rep.
Jag, Bosse & Per repade scener ihop.
(Belle, Odjuret & Maurice)
Tack för hjälpen & att ni kom hit och hälsade på oss!

I dag är det en typisk Söndag. Eller om den är så tyspisk vet jag egentligen inte?
Men ni vet, Söndagskänslan infinner sig.
Seg. Vilda har feber, jag är trött och lite ont i magen, Ängla repar, Emil jobbar, Sanna & Älvin är ute eftersom Vilda ville ha mig bredvid sig i sängen..
Jag "tok-somnade".

Snart kommer Ängla huligan hem.
Då blir det matlagning och allt som hör till..
Hoppas du har en härlig Söndag!?


Kommentarer
Postat av: Therése

Slappe-söndag här... går och plockar och pular lite med sånt där tråkigt som halkat efter. Tryckt in en gårdskyclking i ugnen så det blir middag om en och en halv timme. Ska försöka komma ut lite i solen, men av någon anledning segar det sig bara.

Hoppas repetitionerna går bra för Ängla!

2010-10-17 @ 15:42:01
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Pia

Nu har vi kommit iordning efter flytten.:)..jag är ju sådan att jag bara måste ha klart och det har blivit för mycket så nu är mina febertoppar tbx. har sagt hela dagen jag ska ta det lugnt men icke sa nicke. nu är jag klar med alla måsten så ska sätta mig ner och titta på repris av bönderna sen är det ju ensam mamma....ja så har min söndag varit....ha det gott.:)

2010-10-17 @ 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0