Kyrkis

Färlöv

I dag har Vilda & Älvin börjat på "kyrkis".
Som en öppen förskola fast i församlingshemmet tillhörande Färlövs kyrka.
Vad dom tyckte det var roligt, dem brydde sig inte det minsta om vart jag befann mig.
Det var även en prövning sovmässigt.
Mina barn vill fortfarande sova förmiddag, främst Älvin. Han blir så trött.
Men det gick ju lättare när det fanns något roligt att göra.
Nu sover dem som små grisar trots att Emil & Jonas har spelat in körstämmor till Skönheten & Odjuret.

Älvin har kommit in i en dålig nattperiod.
Vid 2-3 på natten vaknar han, vill upp till oss & sedan leka!
Han väcker Vilda och hon är förbannad som ett bi.
Vill ligga hos oss men man kan inte ens nudda henne utan att hon blir galen.
Lite svårt när man ligger 4 st i en dubbelsäng.
Sedan kan det ta upp till två timmar innan Älvin somnar om igen.
Jag är mör som en kola!
Hoppas att han kanske sover bättre nu när han endast får sova en gång per dag!?
Vi får se!

Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att träffas idag, de är för härliga dina små! Min lille prins sov inte mer än 30 min sen, så det var tufft för honom idag. Hoppas ni slipper gå upp och leka inatt!

2010-09-08 @ 21:47:00
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-08 @ 22:48:58
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0